21 Aralık 2010 Salı

Uyku Aşıkları Bilir.

Dün 19:23’de yeni uyandım diye durum güncellemişim Facebook’ta. Saatler geçmesine rağmen bir saniye uyumuş değilim. 2 tane film izledim, bir sürü kitap okudum, bir sürü derse girdim, bir sürü temizlik yapıp ortalığı toparladım, 5 6 saatim de birileriyle konuşarak geçmiştir muhtemelen. Evet biraz yoruldum açıkcası ama bu kadarına alışığım ben. 3 sene evvel matematik finaline çalışırken kırmıştım uykusuz kalma rekorumu, sonra bir daha böyle bir deneme yapmadım, gerek duymadım, gerek olmadı. Şimdi neden mi yapıyorum. Artık günde 12-14 saatimi uykuya yatırır oldum. Bu işin sonu iyi değil. Hayatımın 3’te 2’sini uyuyarak geçiriyorum nerdeyse. Uyku aşığı bir insan olarak, bundan kurtulmam gerek. bu kadar çok uyumamalıyım . Uyku düzenime karşı yaptığım bu grev umarım başarılı olur. 30 saat rekorumu 40 saatin üzerine çıkarasım var, mümkünse 48 saat iyi bir şahsi rekor olur. Uyku aşkına bir son vermeliyim, nasıl olacak bilmiyorum ama en azından deniyorum. Birde, en uzun geceyi uyuyarak geçirmek hoş olmaz tabi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder