13 Aralık 2010 Pazartesi

Özendim!

İşin başında herkes birilerine özenir demişler. Ben kime özeniyorum diye düşünüyorum uzun zamandır. Fakat bulamıyorum. Kime kime kime derken, sorunun cevabı geçen gün Smallville’in geçen haftaki bölümünü izlerken geldi.

Kısaca anlatayım neler olup bitmiş dizide. Paralel evren olgusu ele alınmıştı. Günümüz 10boyut kavramındaki gibi verdiğimiz her karardan dolayı oluşan bir paralel evren, yani toplamda sonsuz sayıda paralel evren vardır gerçeğinin aksine, dizide sadece bir tane var. Superman’i dünyaya geldiğinde Kent Ailesi bulmuyorda, Lionel Luthor buluyor ve bunun üzerine şekilleniyor paralel evren. Dolayısıyla temiz kalpli, düşünceli bir süpermenin yerini umursamaz bir katil alıyor.Adı da UltraMan. Dizi gözlerimin önünden akıp geçerken, aklımdan geçenlerde paralel olarak şekillendi. Sadece bir tane paralel evren olduğunu kabul edersek, ben orada nasılım acaba?

Şimdiki gereksiz şeyleri umursayan bir ben yerine, umursamaz, rahat takılan, “Cool” bir şahsiyet olmalı paralel ben.Kimseyi kendine dert edinmeyen, hiç birşeyi dert etmeyen, nerde gece orda sabah mantığında gençliğinin tadını çıkaran bir ben olmalı. Üniversite bile okumuyordur kanımca, okuyorsa da mühendislik olmadığından eminim. Gür saçları olduğunu da tahmin edebiliyorum, kumral mı kumral saçında bir tane beyaz olmadığını da kestirmek zor değil. Vize,final,ödev koşuşturması yerine bu gece nerdeyiz, tatili nerde kimle yapıcaz planlarındadır şu an. Ee Paralel evren bu ya, muhtemelen bir fabrikatör çocuğudur kendisi. Uzaktan bakınca gözüm tuttu bu genci.

Bir itiraf daha benden, o kadar özendim ki Paralel evrende ki Ben’e. Afferim çocuk gez toz eğlen, tadını çıkar hayatın. Eminim bunları düşünmüyorsundur sen. ÖZENDİM! Bende özenti gençliğe eklendim. Hayırlı olsun.

2 yorum:

  1. Yazıyı begendim, ancak söylim paralel evrendeki ben begenmedi :))

    YanıtlaSil
  2. orda biz arkadaş değiliz muhtemelen:D

    YanıtlaSil