14 Haziran 2012 Perşembe

Ben mi kurtarayım Dünya'yı?

            Her şeyi tam yapmalıyım diye odaklanınca, her şeyi yarım yaptığımın farkına vardım. Bazı şeyleri tam yapmalı insan, nasıl yetişsin ki her şeye. Hem zaman yok, hem insan bu insan, süperman değil ya..

            Sonra dedim ki, ‘Ulan ben mi kurtacağım dünyayı?’  Biraz rahatladım tabi.

            Her şeyi tam yapmaya çalışınca biraz stres oluyor insan. Yapmaya çalıştığın her şey için ayrı ayrı stres yapıyorsun tabi. Bir bakıyorsun sonra, bir ton stres ama iş yok sonuçta. Ayinesi iştir kişinin derler ya, iş yok bende o yüzden bende yokum aslında. Bu kadar basit.

            Havalanıp, ordan şuraya uçamadığıma göre süpermen olmadığım kesin zaten. Ne anlamı var ki ?

            Şimdi ben böyle düşünüyorum ama biliyorum ki 2 gün sonra aynı kafa geri dönecek. Neyse olacağına varırmış zaten..

            Eskiye dönene kadar bir kaç gün başkaları kurtarsın dünyayı. Ne olacak..

            İş mi sanki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder