2 Aralık 2010 Perşembe

Tam Başlıyordum!

Tam ders çalışmaya başlayacaktım ki, dün yaptığım yoğun çalışmalarımı bana hatırlatan bir avuç silgi artığı dikkatimi dağıtmayı başardı. Belki de bende keşfedilmemiş bir hiperaktivite vardır. Odaklanma sorunum falan varya ordan bağladım. Yoksa hiper aktif davranışlarım günde bir saatten öteye geçmez. Neyse elektrik süpürgesini açtım hemen, masamı temizlemenin en hızlı yolu buydu. Başlamışken odamıda çıkardım aradan. Derken,evin geri kalan yerlerini de süpürüverdim. Tamam temizlik bitti, masama geçeyim artık çalışabilirim demişken, aklıma bir banner tasarımı düşüverdi. Çalışabilmek için artık çok geçti. Bilgisayarımı önüme aldım ve başladım uğraşmaya. Yarım saat içerisinde banner da bitmişti. Ne yazık ki, bunların olup bittikten sonra artık ders çalışma isteğim kalmadı içimde, ben de birşeyler yazarak isteğin gelmesini beklemeye koyuldum. Aha kapı çaldı bir dakika...

Belki ders çalışma isteğim gelmiştir diye iğrenç bir espri yapmayacağım! Ders çalışmaya başlayabildikten sonra, aklıma gelip, dersi bırakmamı gerektirecek herşeyi derse başlamadan önce yapmaya çalışıyorum. Buldum! ; şimdi başlarsam çalışmaya, karnım acıkacak sonra kalkıp yemek yapmak zorundayım. İyisimi ben mutfağa geçip yemek yapmaya koyulayım. Böylece derse oturduğumda aramıza hiç birşey giremez. Bunların hepsi bir saat adamakıllı ders çalışabilmek için, inanabiliyor musunuz? “En azından kendimi biliyorum,buna göre bir şeyler yapmaya çalışıyorum, daha ne olsun!” der, keyfimi yerine getirir, işin içinden sıyrılırım. Şimdi gidip Havuçlu Issız Adam Keki yapayım bari..

2 yorum:

  1. Arkadaşım burası twitter mı? Her dakika bişey yazıyosun. Anı yaşayıp anında yazıcaksan gidip oraya yazsana :D:D

    YanıtlaSil
  2. Burda kuralları ben koyarım :D

    YanıtlaSil