28 Aralık 2010 Salı

Antibiyotik etkisi.

Bir haftadır antibiyotik kullanıyorum ve daha bir hafta daha kullanmam gerek. Yazı yazabilecek kadar kafamı toplayamıyorum. Başladığım yazı daha ikinci paragrafa başlamadan duruyor. Kafam biraz bulanık anlayacağınız. Ben de anlık yapabileceğim şeylerle ilgilenerek vakit geçirmeyi deniyorum. Uçuk kafayla fotoğraf çekmek, photoshop’ta birşeyler yapmak daha güzel oluyor sanırsam. Bugün eve stüdyo kurmak gibi bi uğraş edindim kendime. Duvara kumaşlar asmalar, daha fazla ışık arayışına girmeler falan. Tabi yarım saat fotoğraf çekip, aklıma orjinal bir fikir gelmeyince o iştende vazgeçtim. Yaptığım dandik bir photoshop çalışmasını paylaşayım. Hoşçakalın. Antibiyotiğin etkisi geçer geçmez tekrar burada olacağım.

6 yorum:

  1. geçmiş olsun havalardan olsa gerek bende biraz limoniyim:(

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler sizede geçmiş olsun;) dikkat etmek lazım..

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun abi. yazı resmininde çok dikkat çekici ve güzel olduğunuda söylemeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim=) facebook'tan bi bak bakalım, banner ı değiştiriyim mi o zaman ?

    YanıtlaSil
  5. değişmiş gördüğüm kadarıyla, bence gayet iyi durmuş. :)

    YanıtlaSil
  6. benim biraz şüphelerim war,içime sinmezse bi kaç güne değiştirrm zaten;)

    YanıtlaSil