22 Aralık 2010 Çarşamba

Uykusuz Geçen Rekor Süreden Sonra.

Saat 20:00 itibariyle 48 saattir uykusuzum. Peki, bu süre boyunca olanlar nedir;

*7 öğün yemek yedim.

*4paket sigara tükettim.

*4 tane film izledim.

*5 tane nescafe 3’ü bir arada içtim.

*Yaklaşık 100 sayfa kitap okudum(uykumu getirdiği için tutunamadım kitaba)

*2 set Tiesto dinledim.(uykumun açılmasında baya yardımcı oldu sağolsun)

*Toplamda 4 saati derste, 6-7 saati ise kampüste geçirdim. Geriye kalan zamanda evdeydim çoğunlukla.

Herşeye rağmen, bir yerlerde bayılıp kalmadığım ve kalp krizi falan geçirmediğim için grevi başarılı kabul ediyorum. Akşam yemeğimi yiyip yatağıma girdiğim zaman kaç saat uyumam gerektiği hakkında hiç bir fikrim yok. 30 saatlik rekor sonunda 15-16 saat uyumuştum diye hatırlıyorum. Bu sefer o kadar fazla olmaması gerektiğini düşünüyorum. 10-12 saat yeterli olacaktır herhalde. Umarım uykum aşkımı feshetmiştir artık. Rekorumu 50 saate taşıdıktan sonra yatmak için hazır olacağım bayada uykum geldi zaten. Bu arada bir saat kadar önce, kampüsten eve gelirken dolmuşta 5 dakika uyuyakalmışım o sayılmaz dimi? Ben 50 saat olarak kabul ediyorum şimdiden rekoru= )

3 yorum:

  1. Yeni uyandım. yahu metafor falan yok. Gerçekten yeni uyandım:D
    Pazartesi, 19:23

    gerçektende nerden baktığımıza bağlıymış, şimdi daha net anlaşıldı. :D

    YanıtlaSil
  2. Güzel bi ekleme oldu facebook iletim=)

    Herzaman bektığın yere göre değişir olaylar değilmi:D

    YanıtlaSil
  3. en gerçekçi örneğide facebook iletisi ile blogdaki yazı etkileşimi oldu. :D

    YanıtlaSil