10 Aralık 2010 Cuma

Bir sineği bile incitemedim!

Bir hafta on gündür bir sineğim var benim. Beraber dizi izleyerek , facebookta takılarak başladı muhabbetimiz. Dizi izlerken, altyazıları takip ederek okumaya çalışmalar. Facebook’ta takılırken, ekranda gördüğü güzel kızlara meyletmeler. Biraz çapkın galiba sineğim. Muhtemelen hayatının baharında, 20-25 günlük olduğunu tahmin ediyorum. Zaten taş çatlasa 50 gün yaşıyormuş bu hayvancıklar.

Ben de kucak açtım bu hayvancığa, bugün beraber Geniş Aile’yi izledik hatta. Bir omuzumda bir kulağımda, sürekli içli dışlıyız anlıyacağınız. Çok sinirleniyorum zaman zaman. Dün gece yatakta yatarken yüzüme doğru yaptığı kamikaze uçuşları beni nerdeyse çığırdan çıkardı. Ama yapamadım gene. Aramızda yaşanan bir şeyi daha paylaşayım. Ders çalışıyorum geçen gün gene, 0.7 rotring kalemimim ucu bitmiş, uç kutusu kapağı açık bir şekilde yan masada olduğunu farkettim. Derken bir de ne göreyim, kara sinek 2 koluyla sarılmış uca uçmuş getirmiş kalemimin yanına. Gözlerim doldu, tam ağlayacağım, alnımın tam ortasına bir kamikaze daha yapmaz mı! Hay allahım ya sabır!

Önümüzdeki 25-30 gün onu öldürmiyeceğim, takılalım bakalım. Bugüne kadar yapamadım, bir sineği bile incitemedim.  Önümüzdeki günler ne getirir bilmem. Bir cinnete bakar!

Ne demiş ÜnlüBirDüşünür , ” Neden insanları öldürüyorsunuz? Siz dokunmasanızda onlar zaten ölmeyecek mi?”

8 yorum:

  1. Benim 10 günde 3 leşim var. Bana bulaştığı an ölür o sinek uyarayım :))

    YanıtlaSil
  2. aman bro, aramızda duygusal bir bağ var. YApma!

    YanıtlaSil
  3. sinek küçüktür ama mide bulandırır :)
    ona göre davran unknownperson

    YanıtlaSil
  4. eskide kaldı sineğin mide bulandırdığı dönemler..

    YanıtlaSil
  5. yo benim hala bulanıyor

    YanıtlaSil
  6. bok sineği değilmiydi o?(mer)

    YanıtlaSil
  7. güzel bir yazı olmuş:)gülümsettin :) ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler. ne mutlu bana..

    YanıtlaSil