22 Ekim 2010 Cuma

Böyle devam ederse..



Bundan 40 gün önce soğuk aldım,dışarda olduğum bir gece. Sonrasında bir ay boyunca geçmedi hastalığım. Geçtiğimiz hafta tamam gitti bu hastalık, iyiyim demişken;bu sabah uyandığımda burnum tekrar tıkanmıştı. Ne yapacağımı bilemiyorum. Yaşlanıyorum sanırsam gerçekten. Lisede okuduğum zamanlarda grip olduğumda bi kaç günümü alırdı atlatmam. Şimdilerde ise bir ay geçmiş olmasına rağmen tekrar nüksediyor.

Son bi kaç gündür bana bir haller oluyor,anlayamadım gitti. iki gündür iki tane yazı yazmış olmama rağmen hiç birini tamamlayamadım.Tamamlamış gibi olsamda içime sinmedi bir türlü.

Bugün girdiğim dersten  hiçbirşey hatırlamıyorum nerdeyse. Notlarıma baktım sadece başlık atmışım. O kadar.Dersten çıkıp,kampüste sağa sola savrulduktan sonra, eve gitme vaktinin geldiğini hissettiğim an bir otobüs göründü 200metre uzakta.
El ettim hemen bindim. Keşke binmeden once iyice baksaymışım nereye gittiğine. Eve değil çarşıya düştü yolum böylece. Neyse dedim bir turlayayım.Meşhur caddeden geçtim dolmuşlara bindim.3.25 ytl ye bir yoğurt aldım bakkaldan, eve girdim.

Gözüm 2metre önümü görmez, aklım hiç birşeye odaklanamaz oldu. Neden bilmem,başladığım hiç bir işi tamamlayamıyorum. Umarım hastalıktandır. Böyle devam ederse, bu son yazım olsun. 

Bugün öğrendiğim bir mevlana sözünü paylaşayım sizlerle,konuyla hiç bir ilgisi yok ama dediğim gibi yazamıyorum,odaklanamıyorum hiçbirşeye..

"Sopayla kilime vuranın gayesi kilimi dövmek
değil,Kilimin tozunu almaktır.Allah sana sıkıntı vermekle tozunu, kirini
alır.Niye kederlenirsin? "

 İyi bakın kendinize..
201010210240

2 yorum: