4 Ekim 2010 Pazartesi

Uykusuz


Gece saat 05.12 yi göstermekte ve ben hala ayaktayım. Böyle gecelerde ne yapılır ?
Seçenekleri değerlendirelim,
Kitap okunur: bi kaç saat zaten okudum yeter..
Dizi izlenir:Haftasonu itibariyle takib ettiğim 7 dizinin de yeni bölümleri bitmiş bulunmakta..
Film izlenir:Hiç bir film sarmaz şu saatte..
Birileriyle konuşulur: Herkes uyudu kimle konuşayım?..
İnternette takılınır: Google da şansımı bile denedim sıkıldım..
Tv açılır(Umutsuzca salona gidip): haftasonu bu saatte dizi tekrarı bile yok doğru düzgün..
Sanal ortamla birşeyler paylaşılır: Şu an denemekte olduğum gibi =)
Ya bundan sonra?
Işte mesele burda başlıyor, geriye hiçbir seçenek kalmadı..
Madem sıkıntıdan kaçamıyorum bari bundan zevk alayım
Şimdi yatağıma geçip NEDEN diye sorma zamanı..
Ne için NEDEN mi ? hiç farketmez..
Hiçbirşey bulamassam “NEDEN yaşar insan” derim geceyi ihya ederim =))
Hayde iyi geceler sanal alem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder