6 Ekim 2010 Çarşamba

Gömdüm!


Öyle derinlere gömdüm ki,

Bugün seni sordular bana
Bitmişsiniz dediler?
Öyle uzak geldi ki soru
Edecek bir kelime bulamadım
Yukarı aşağı gitti başım
Sadece yukarı ve aşağı…

Mutlu musun dediler ardından
O kadar uzak geldi ki tadı
Nasıl birşey dermişcesine
Hayır,Mutsuz da değilim diyebildim
Sadece normalim…

Dün rüyamda gördüm seni
O kadar uzaktı ki bilinçaltım
Daha tanıdık yüzler girdi araya
Bir kapı açıldı arkamda
Döndüm, orda son kez gördüm
Sadece bir saniye…

Issızken gittiğim yere gidip oturdum
İki sokak öteden
O kadar uzaktı ki kokun
Hatırlamaya çalıştım 
İki çay içtim iki de sigara
Sadece iki...
 
Anılarda dolandım biraz
Yanlızca iyi olanlarda turladım
Sisliydi sanki biraz gördüklerim
O kadar uzaktı ki acın
Beş kıta yazabildim anca
Bir ömürlük hayalden
Sadece beş...

Kendime sordum ardından
Nasıl sevdin sen?
O kadar uzaktım ki kendime
Derinlerde buldum sonunda
Ordaydı o da, sorunun cevabı da
Sadece derin...

Gömdüm hepsini  
o'nu da
cevabı da
kendimi de
Bir daha
bulamayacağım
kadar
derinlere
Sadece gömdüm...

201010061919(MakaradanÖte)

Resim1 , Resim2 , Resim3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder