16 Kasım 2010 Salı

Daha iyi | iyi olmak?

Biliyorum, daha iyisini bulamazsın. Çünkü ben hiç birşey yapmam. İşim gücüm kendimle. Belkide dünyadaki en bencil insanım. Hep kendimle uğraşırım. Bir yanımı sevmezsem eğer, o yanımı öldürürüm. Bana kötüydü, demeyin, çünkü en iyisini yapmaya çalışırım. Ben aslında hiç birşey yapmam, ama yaptım mı elimden geleni değil, daha fazlasını yaparım. Eğer yanlışsam yanlışı yaşar, önce yanlışımı öldürürüm. 


Doğruyu bulur, gidenin yerine yenisini koyarım. Sakın bana kötüydü demeyin, herkes hata yapar. Çünkü, bazıları kendini bilmezken, ben hep kendimle uğraştım. Kimileri 2+2 yi ezberlerken, ben o ikiyi kendime kattım. Kimileri dizini yaralıyıp ağlarken, ben kalktım sızlanmadan, bekledim kabuk bağlamasını. Sonra o kabuğu söktüm, kazıdım yerinden.Tekrar ve tekrar. Neden mi, izi kalsın diye, unutulmasın diye. Bir daha düşmedimmi, tabiki düştüm, ama hiç unutmadım. Kimileri oyuncağım kırıldı diye sızlanırken, ben bütün oyuncaklarımı kırdım, hepsinden daha iyi bir oyuncak yapmak için. İlk kurmalı arabamı aldığımda, oynamaktan önce, içine bakmak, nasıl çalıştığını öğrenmek geldi benim için. Hep yıktım öğrenmek için evet.. Çünkü acının en iyi öğretmen olduğunu düşündüm hep. Dur bi dakka düşün! Hemen hayır deme. Hayatında en büyük etki bırakan, seni en çok değiştiren olay nedir? Bugün en iyi bildiklerini hangi trajedi kazıdı beynine ? Daha dün gibi hatırlıyorsun, yalan söyleme! Kendini bil yeterki, umrumda mı sandın ? Benim derdim benimle! 

Hayır gene beni yanlış anladın, ben iyiyim yada en iyiyim demedim.Ben hiç birşey yapmadım, yapmamda. Amacım iyi olmak yada mükemmel olmak değil, çünkü hiçbir insan kusursuz değildir. Gerçekten saf,temiz, iyi olamaz hiç bir insan. İyiliğin olduğu yerde kötülük de vardır. Benim tek amacım bir adım daha ilerlemek. Bir “+” daha katmak kendime. İyi olmak değil, bulunduğum durumdan daha iyi olmak. Arada çok fark var.
(MakaradanÖte)201011140738

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder