12 Kasım 2010 Cuma

Bug?

Sitenin üzerinde ilk günden beri kullandığım blogger'ın kendi temasının, google chrome da hata verdiğinin farkına vardım. Mozilla firefoxda da zaman zaman Arşiv ve sıralama hataları veren Blogger beni baya bir şaşırtmış durumda. Ne yapabileceğimle ilgili baya arştırma yaptım dün gece. Bu tema benim ilk göz ağrım değiştirmek istemiyorum açıkçası, eğer hatayı düzeltebilmeme yardımcı olabilecekler varsa benimle iletişime geçmeleri beni çok mutlu eder. Eğer bir çözüm bulamassam içime sinen bir tema oluşturana kadar, klasik stillerden birine geçiş yapacağım. Chrome da gerçekten rezil gözüküyor site içeriği.


Chrome ekran görüntüsü:

 Firefox ekran görüntüsü:

1 yorum:

  1. Bölünmüş alanlar, yeterli olarak sınırlandırılmadığından ve bölmeler aşırı yüklendiği için, tema saçmalıyormuş. Widget ları sildim. herşey çözüldü. Belki ihtiyaç duyulur, yeterli olmasada bir çözüm sonuçta. sade bir görünümü oldu sitemin=)

    YanıtlaSil