10 Kasım 2010 Çarşamba

Kendimi Buldum!


Kendimi nerede bıraktığımı buldum dün gece.
Telefondan gelen garip bir bip sesinde kalmiş güvenim.
Gitmedigim, gidemediğim bir yolda kalmış aklım.
Vermediğim, veremediğim bi kararda kararlılığım. 
Hiç tutmadığım bir elde kalmış aşkım.
Bakmadığım bir çift gözde kalmış hasretim.
Nerdemi buldum kendimi?
Dün gece sokaklarda savrulurken aklım sarhoş,
Hiç girmediğim bir sokakta.
Tuttum hemen ellerimden,
Yıllar öncesinden bir şakaydi dedim,
Kandırdım kendimi, getiriverdim eve.
Bir battaniyeyle örttüm üstünü.
Uyudum güzelce, uyaninca temizledim üstünü başımı.
Baktim hala gencecik, pırıl pırıl.
Yıllardır ağzımdan hiç düşmez ya, ah gençliğim ah!
Gençliğimi buldum ben dün gece.
Hiç beyaz yok saçlarinda,
Öyle güçlüki zamanında.
Bir daha evden çıkmadım;
Bu hayat senin çocuk,
Benim yerime sen yaşa dedim.
201011101815(MakaradanÖte)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder