22 Kasım 2010 Pazartesi

TATİL?

Sözde tatil yaptık on gün. Ben hiç dinlenmiş hissetmiyorum kendimi nedense? Yorgun olanın sadece ben olduğunuda sanmıyorum. On gün boyunca ne mi yaptım. Hemen kısaca anlatayım. Orjinal evimde üniversite hazırlık öğrencisi(kardeşim) olduğu için, evimizde internet yok, öncelikle bunu belirtmeliyim. Şu an internetten nasıl keyif aldığımı tahmin edebilirsiniz. Bloğumla arama dağlar girdi, kaçak bir internet gördüğüm anda ikişer üçer yayınladım birikmişlerimi. Bu yüzden geçmiş yazıların hepsinin altında tarih var.
İnternete girmeye vaktim olmadı desem yalan olur. Gün başına yaklaşık olarak 3 bölüm House izliyordum. Tabi normal insanların uyuduğu saatlerde fırsat buluyordum. İstanbul’a ayak basar basmaz, bir bayram telaşesi aldı beni zaten. Bayramda 3gün boyunca Ankara’dan gelen misafirlerimizin İstanbul trafiğinin tadını çıkarmalarında yardımcı oldum, sahil yolu boyunca saatlerce arkadan takip ederek. Tam bayram bitti derken, baktım hala bitmemiş, daha gidilmesi gereken bir çok kapı var. Haftasonuna sarkan aile ziyaretleri arasında, çok özlediğim arkadaşlarımı görmek için vakit bulabildim anca. Herkesle yarım saat bir saat görüşerek hasret gidermiş gibi olduktan sonra, bir de görünmem gereken bir doktor olduğu aklıma geldi. Evet bugün gideyim dedim, hastanenin kapısından girdim, tam kayıt yaptıracağım, veznedar bayan, SSK lı olduğuna eminmisin? Gibi bir soru yöneltti, ben de anladım ki, iletişim çağında olmamıza rağmen, okuldan aldığım bir öğrenci belgesini SGK ya götürüp babamın emeklilik haklarından faydalanabilmek için kanıt göstermem gerektiğini unutmuşum. Bu arada önemli birşey değildi. Ben de kapıdan döndüm yola çıktım, sisteme isyan ederek. Özetle tatillerde dinlenmemiz gerekmiyor mu ? Ben daha çok yoruldum açıkcası ve önümde yoğun bir vize,ödev,proje dönemi var. Hadi bakalım altından kalkabilmek için uyku saatimi 8 saate indirmeyi bile düşünmedim değil. Yapacağız artık birşeyler.

Bu arada biri size Ahmet BEY, Ayşe HANIM diye seslenirse garipsemeyin. Bir de kapınıza geleni çevirmeyin kapıdan. Alışın bunlara önemli şeyler bence..

Vaktim oldukça görüşmek üzere. Muhtemelen en çok bu sıkışık dönemde yazacağım. Motoru fazla zorlayınca, yazmassam deliririm ben=)

2 yorum:

  1. "Yorgun olanın sadece ben olduğumuda sanmıyorum". bknz:2. satır düzeltme
    "İnternete girmeye vaktim oldu desem yalan olur". bknz:8. satır düzeltme
    "Gün başında" bknz:8. satır düzeltme

    YanıtlaSil
  2. bknz değil bkz olcak:D

    8.satırdan sonrasını okumadınız herhalde Sayın Writer?

    Ayrıca düzelttiğiniz şeyler kasti olarak öyle yazılmıştı=)

    YanıtlaSil