27 Kasım 2010 Cumartesi

GençTema.

Ben Genç Tema oldum galiba. Bugün temaya gönül vermiş arkadaşlarla kampüs içindeki ağaçlık mekanlardan birinde meşe palamudu topladık.Meşe palamudu mu? Evet ”tohumlar ağaca, ağaçlar ormana, ormanlar..” mantığıyla hareket ederek hazırlanmış bir etkinlik. Bir topladığımız palamutları yavru temalara verecekmişiz. Onlarda ekeceklermiş toprağa. Ne kadar güzel değil mi? Neyse canım sıkıldı bişeyler yazmak istedim. Bu arada etkinlik sırasında çektiğim 500Mb lık bir fotoğraf klasörü var elimde, bunları ilgili arkadaşlarla paylaşacağım, haberleşiriz artık. Onlarla uğraşırken, bir tane logo yapasım geldi. Onu da paylaşayım. Eğer beğenilirse, belkide grubun logosu değişir benim yaptığım logo olur. Aslında bunu halkoyuna sunmak istemiştim en baştan beri : ) Hadi iyi geceler.. Logo devamında..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder