15 Ocak 2011 Cumartesi

Zorunda değilim. | Ki ben genede yaptım.

Kimseye düşündüklerim yada yaptıklarım konusunda bir açıklama yapmak zorunda değilim. Kimseye neden yaptığım konusunda bir açıklama da yapmak zorunda değilim. Kimseyi samimiyetime inandırmak zorunda da değilim.


Ama ben birşeyleri kanıtlamak çabasına girdim mi, girdim ne yazık ki. Ve herzaman ki gibi kötü çocuk oldum gene. Ee ne anlamı var o zaman böyle bir çabaya girmemim? Hele çabaladıkça dahada kötü oluyorsa? Hiç bir anlamı yok. Ölen yiğidin hakkını bir kişi bile vermiyorsa, kime yaptı o yiğitliği? Neyse bilen biliyor ne düşündüğümü. Ben yine doğru olduğunu düşündüğüm şeyi yaptım her zaman ki gibi. İsteyen istediğini düşünmekte ve konuşmakta özgür. Peki umrumda mı ? Beni biraz üzsede açıkcası uykumu kaçırcak kadar umursayamam.

Neden anlatmak zorundayım ki? Değilim! Benim anlattıklarım karşı tarafın anlayabildiği kadar ise benim saatlerce anlatmamın ne masansı var? YOK! O zaman tek çözüm kalıyor geriye, üstüme düşen vazifeyi yerine getirip, bir kere adam akıllı konuşmak. Sonrası beni ilgilendirmez bundan sonra. Yaptım mı yaptım. Bundan sonra böyle bi durum olursa, gene kaçmıcam vazifemden.

Yapıcam dediysem yaparım allahın izniyle. Hem de öyle bi hırsla yaparım ki hiç birşey görmez gözüm, duymaz kulağım. İsteyen haklı bulur, isteyen rezil. Umrumda değil. Her türlü kötü oluyorsam, sorun bende değil bana bakanların bakış açısındadır.

Bazen diyorum ki kendime, okuldan sonra gideyim hindistana, vuruyım saçları sıfıra, yıllarca oturayım aynı yerde aynı pozisyonda, soyutlayayım herşeyden kendimi. Ama olmuyor öyle de yaşanmıyor. Kısmen onu da denedim hindistana gitmesemde.

Tamam hepsinin bir sebebi var, birşeyler olmak zorunda ki yaşandı sayılsın o gün. Ama yani...(neyse isyan yok). Merakla bekliyorum daha neler olcak. Hadi bakalım..

Ben her zaman ki gibi devam ediyorum. Ne yaptıysam yapmaya, ne düşündüysem aynı şekilde düşünmeye. Ama bir saniye düşünseniz olmaz mı? Hep mi ben yani? Biraz da kendinize bakın allah aşkına..

6 yorum:

  1. öfkelenmemek elde değil ki. Yazmak için geçmesini bekledim bide:) hemen oturup yazsam fena olurdu:S

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten bu yazı çok öfkeli. Hırs araya girdi mi herşey farklılaşıyor.

    YanıtlaSil
  3. bazı şeyler içine atmakla olmuyor. Paylaşmazsam deliririm;) daha uygun neresi var ki burdan. HIrs yapmadm, ama yaparsam son dönem iyi olmaz:D

    YanıtlaSil
  4. Başka bir yönden bakarsak bloğun olması ve burda yazmak iyi gelmiş en azından yatıştırmış :)

    YanıtlaSil
  5. tabiki öyle. Burası olmasa delirirdim herhalde ben=)

    YanıtlaSil