10 Ocak 2011 Pazartesi

Bazı dersler var ki doyum olmuyor finallerine.

Bilgisayar Mühendisliğini tercih ederken hep içimde bir korku vardı. Çünkü sadece yazılım bölümü değildi.

Elektronik temel de veriliyordu lisans eğitiminde. Bende fiziği sevmediğim için korkarak gelmiştim bölüme. Ama zamanla oluyor sanırsam bazı şeyler. Bugün 3.kez aldığım elektrik temelleri dersinin finali vardı. 110 dakika sınav! Nerdeyse 2 saat ama doyamadım, bırakmak istemedim kağıdı bir buçuk saat olmasına rağmen. Sonra anladım ki bizim aşkımız olucak gibi değil. Belki dersi bir daha ki alışımda  o 2 saatin hakkını verebilirim.

3 tane soru sormuş sevgili hocamız. Güzel sorular şimdi, çok da zor değil aslında. Hepsinde bir sürü işlem yapmama ve 2 tane A3 kağıt doldurmama rağmen, herhangi birisinde bir sonucu ulaşamamış olmam gerçekten garip. Ama birşeyler oluyor bana, bu elektrik sınavlarının finalinde, kitleniyorum böyle. Neyse günlük bir saçmalamaca olsun istedim=) bir de tablo hazırlıyorum elektrik derslerinin sonuçlarıyla ilgili, çok eğlenceli.


DERS

1. Alış
2.Alış
3.Alış
*Unknown Value

Vize
Final
Sonuç
Vize
Final
Sonuç
Vize
Final
Sonuç
Elektrik temelleri

25
20
FF
80
20
FF
90
44
CC
Elektronik devreler

30
20
FF
60
21
FF
85
45
DD
İşaretler

25
65
DC
*
*
*
*
*
*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder