27 Ocak 2011 Perşembe

Gelme. Sakın!

İçimde ayaz var, gelme sakın üşürsün.
Kafamda onlarca soru, cevap veremiyeceksen
Söz verme eğer tutamayacaksan,
Bakma gözlerime, gün gelipte gözlerimden kaçıracaksan.
Çıkma karşıma, birgün çıkmaz yol olacaksam.

Yapma, tutma elimi, içimi ısıtamayacaksan.
Ben deliyim diyorum gelme delirtme beni iyice,
Sakın konuşma, eğer tereddüt edeceksen.
Yarın deme bana, bugün hiç birşey yapmayacaksan,
Boşver geçmişi, geleceğime kalacaksan.

Sevme beni, sakın!
Bırak yalnız kalayım, gelipte beni yalnız bırakacaksan.
Ben deliyim diyorum, ya hep ya hiçle yaşıyorum.
Hiç ol eğer hep olmayacaksan.

Bir ömürlük hayaller kurma benimle,
Yarının planını yapma, yarın aynı sen olmayacaksan.
Tutarlı olmayacaksan tutma elimi,
Bugün tavsiyemi isteyipte, yarın küfredeceksen fikrime
İsraf etme fikrimi,düşüncemi,enerjimi,zamanımı
Zamanını boşa harcama,boş konuştuğuma inanacaksan.

Hata üstüne hata yapıp, hatasız kul olmaz diyip,
Hep ak kaşık kalacaksan ve tüm hataları ben yapacaksam..
Bak ben deliyim diyorum, neden diye soracaksan gelme,
Güven isteyip, sebepsiz güvenmeyeceksen selam bile verme.

Bırak yalnız kalayım, yanımdayken yalnız kalacaksam
Yeterki sen gelme, ben başka birşey istemem..
Bırak huzurlu olayım, gelipte yıkma duvarlarımı boşuna.
Ben deliyim diyorum sana, beni mutlu edemezsin,
Yorma boşuna ne kendini, ne beni.

Baştan söylüyorum hiç gelme, gelirsen ben ben olmam giderim.
Kaçarım benden de, senden de..
Yeterki sen gelme,
Bırak güzel olacak birşey olmamışsa bile güzel kalsın,
Bırak güzel olmasa bile olduğu kadar güzel kalsın..

201101270331

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder