4 Ocak 2011 Salı

Ezel-49.bölüm

İzledenizmi bilemiyorum bu hafta ezeli. İnternette dönen yorumlar şöyle; geçen hafta da yakışıklı Serdarı kovaladılar bu haftada, hiç bişi olmadı dizide. Ee tabi yılbaşı falan derken senaristlerin kafası entrikaya,oyunlara fazla çalışmamış anlaşılan. Ama bu dizide aşkda var. Bu bölüm resmen aşk bölümü olmuş açıkcası. Sürekli kavga, dövüş, oyun olcak hali yok ya, bu bölümde aşkı ön planda tutmuş adamlar. Bence güzel de olmuş. Ama herkesin paçalarından aşk akması gerekirmiydi gerekmezmiydi onu bilemedim. Ben senarist değilim sonuçta. Bundan sonra bu kadar duygusal bir bölüm görmeyeceğimiz ise kesin gibi gözüküyor.

Dizide kaç tane mi aşk var? Nerdeyse oyuncu sayısı kadar.

Ali şansız aşığı, Tefo aptal aşığı oynarken, Ezel de küçük heyecanlar peşinde koşuyor. Elinde telefon heyecan yapmalar falan. Ah çocuğum ah evladım ne olcak senin bu halin. Benim favorime gelirsek tabiki genç Ramiz Dayı’nın aşkı. Sen nasıl bir adamsın Dayı. Valla sen benim  Dayım olacaktın ben rakıya başlardım senin yüzünden. Burada cansız bir spoiler vereyim, diziyi izlemeyenlere duygusuz gelebilir, o yüzden cansız diyorum. Hiç bişi yazmadan sadece spoiler yazacaktım ama yazasım geldi artık çok geç. Ellerinize sağlık senaristler öptüm hepinizin ellerinden..

-----Spoiler-----
Dayı    : Bırakmıcan mı sen benim yakamı ha?

Selma  : Ramiz?

Dayı    : Baba oldum ben baba! Çık artık aklımdan ben kadın ÇIK!

Selma : Bitti dedin, unuttum dedin..

Dayı    : Bitmiyo işte bitmiyoo.. Ben seni bi gün bile unutmadım Selma.

(Es)

Dayı    : Ben senle olamam Selma ama bil; 50 sene de olsa, karımı da aldatsam, Kanımıda akıtsam, elimde değil ki..

(Es)

Dayı    : Ben seni seviyorum Selma.  Seninle olmıcam ama seni hiç unutmıcam.

-----Spoiler-----

Bu ne beee? İşte bin tane ödül alacak sahneyi verdim. 2011’e ilk günlerine damgasını vurdu mu bence vurdu. Geçmiş olsun =) Şu kadarcık Spoiler dan koskoca bir senaryo çıkarırım ben şimdi oturup ama hiç gerek yok, yarın sınavım var ona çalışıyım. Hayde esen kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder