9 Nisan 2011 Cumartesi

Soru | Cevapyok

              Teori ile pratik arasında ki bağlantı her zaman imkansıza mı gider?

             Olması gereken(tasarlanan) ile sonuçta olan arasında ki fark gerçekten sıfır olur mu  ?

             Olmaz, olamaz desende olacağı varsa olur mu? Olmak zorunda mı ?

Keşke herşey kafamızda tasarladığımız gibi olsa diyeceğim, ama gerçekçi bir yaklaşım olmadığını çok iyi biliyorum. Herkes hayatını tasarladığı gibi yaşasaydı, kimse sonunda istediği gibi bir hayat yaşamıyor olurdu değil mi?


Bilmiyorum ki ne olurdu.. Konuşuyorum işte, kafamda deli sorular..

Olduğun insana aşık olup, olmak istediğin insandan hoşlanıp, kendini, dönüşmek istemediğin insanla aldattın mı hiç ? Gerek de yok zaten böle aptal oyunlara..

Olacağına varır deyip, kaçıyorum sorulardan. Kaçsam da onlar orda biliyorum.Korkmadım hiç korkmuyorum da, sadece sonu geciktiriyorum.. Her zaman yaptığım gibi..

Çin atasözü der ki: “En iyi öğretmen ACI’dır.” Bu düşünceye dayanıp, her seferinde unuttun mu hiç ?

Bir sürü devrik cümle.. İşte şimdi can geldi buraya. Hadi sağlıcakla..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder