28 Kasım 2011 Pazartesi

Kırmızı Nescafe Bardağı

            Kırmızı bir Nescafe bardağı aldım kendime ve sadece kahve içmek için kullanıyorum. Bu marka reklamında oynayan güzel kızın, güzel gülümsemesinin aksine hiç de güleryüzle yanaşmıyorum ben ona, bu yüzden onun için biraz üzülüyorum. Bahtı iyi değilmiş ki benim elime düşmüş değil mi?  halbuki ne güzel insanlara sahip olabilir, narin eller tarafından sarılıp, mutluluk saçabilirdi etrafa.

            O reklamdakinin aksine,o bardakta kahve yapıp yatağıma getirebilecek bir sevgilim de yok tabi. Bunun için bir uğraşım olmamasının yanında tersine yüzüyormuşum gibi geliyor hatta. Ayrıca bir sevgilim olsa ve sabah sabah kahve  getirse yatağıma, beni tanımadığının kanıtıdır. Çay demle kızım çay, ne o gavur icadı, kahveyle güne mi başlanırmış. Olur tabi neden başlanmasın, bende bazen kahve içerek açıyorum uykumu, ama çay başka; yerini tutamaz esspresso, capuchino yada klasik kahve vs..

            Çay demlemiş bile olsa, benim o yataktan o tarz bir gülümsemeyle kalkıp bardağa sarılmam pek mümkün gibi gözükmüyor gerçi. Çünkü benim uyanmam nerden baksan yarım saat, hadi acelem var diyelim onbeş dakika. Neyse ..

            Bilgisayarımın sol tarafında durur bu bardak genelde, hemen fanın dibinde. Hp’nin ısıtma teknolojisinden faydalananlardanım. Çok az güneş ışığı görür bu bardak, çoğu zaman uykudan kaçmak için geceleri çıkar sahneye, bazen uykuyu açmak için uyandıktan sonra. Ben uyandığımda güneş beni beklemekten bıkıp, köşesine çekildiğindiğinden araları pek yoktur güneş ışığıyla.

            Şimdi sizde üzülmeye başladınız değil mi onun için? Ama daha bitmedi, bol kahve, acıyı kapatacak kadar süt tozu ve şeker eklenmiş su doldurur bu bardağı. Biraz karıştırınca oldumu sana 3ü1 arada. Kimi zaman siyaha yakındır rengi, midemle kavgalıdır bu kırmızı bardak. Ard arda 3cü bardaktan sonra, bardağın kırmızısı sanki içime akar da kanar içim, solar bardak durduğu yerde. Ama ben hiç 3 bardak arka arkaya içmem, rengini soldurmam bardağın, o kadar da acımasız değilim..

            Reklam yazısı gibi oldu farkındayım ama inanın 5 kuruş almadım kimseden hatta para verdim ben o bardağı almak için. Aslında vermemiş olmamı düşünmem gerek çünkü promosyon olarak verdiler, bilmem kaç gram nescafe alınca yanında. Ah kapitalizm ne yaptın bize. Neyse bu paragrafı da Occupy the Red Streak gibi anlamını tam olarak bilemediğim bir cümlecik ile bitirmek istiyorum.

            Reklamlar bitti. Şimdi haberler.

            Haberlerde ki politik içerikten ve benim politikadan nefret etmemden ötürü haberleri yayından kaldırdım. Kalın sağlıcakla.

20111118 1600
           
            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder