3 Eylül 2012 Pazartesi

This Part of My Life.. | Hayatımın Bu Bölümü..


            The Pursuit of Happyness (Umudunu Kaybetme) ’ı izleyenler hatırlayacaklardır:


---Spoiler(Alıntı)---

. . . This part of my life... this part right here? This part is called "being stupid." . . .
(Hayatımın bu bölümü… Bu bölüme “aptallık etmek” diyorum.)

. . . This part of my life is called "internship." . . .
(Hayatımın bu bölümü… Bu bölüme “stajyerlik” diyorum.)


. . . This part of my life is called “running”. . .
(Hayatımın bu bölümüne “koşmak” diyorum.)

. . . This part of my life... this part right here? This is called "happyness." . . .
(Hayatımın bu bölümü… Bu bölüme “mutluluk” diyorum.)

---Spoiler(Alıntı)---

            Ben hayatımın bu bölümünü –yaklaşık on yıllık bir süreyi kapsıyor- “tatmin olamama” olarak adlandırıyorum. Ne kadar düşünsem de, ne kadar bulsam da, bulduğum cevaplar asla yetmiyor bana. Hep aynı yere dönüp duruyorum. Ne kadar yaşasam da sanki bir adım ileri gidemiyorum. Yetinmeyi öğrendim sanıyordum ama yanılgıymış sadece. Aldığım nefes bile yetmiyor, dolmuyor sanki ciğerlerim, az geliyor..

            Abartıyorum çünkü az geliyor normali. Kabullenemiyorum normları , olağanı, doğal olanı..

Daha çok yanacak canım biliyorum ama öğrenemiyorum başka türlü, almıyorum kafam..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder