23 Ağustos 2011 Salı

Değişim zamanı..


            Bir kaç gündür twitter’a yazı yazmıyorum ve şimdiden farkındayım birikenlerin. Twitter bir el alışkanlığı olduktan sonra resmen sömürüyor insan düşüncelerini. Yazdıklarınızın bir yere kaybolmadığını düşünseniz de hiç geri dönüp bakıyor musunuz ? Suya yazı yazmak sözü var ya twitter’a birşeyler yazmak aynen öyle.

            Bir anlık bıkkınlık ile bıraktım yazmayı, sigarayı bırakmak gibi birşey ama. Arada elim telefona gidiyor (alışkanlık ya), hemen durduyorum kendim. Bırakıyorum dolsun düşündüklerim bir kenara, akıp gitmesin, tükenmesin hemen.


            Düzenli olarak kullanmaya başladığım günden beri blog yazma ihtiyacı hissetmiyorum çünkü düşünüklerimi 140 karaktere, bazen belki 3 5 twit arka-arkaya yazmak kısmen de olsa beni doyuruyor ve toplu olarak birşeyleri yazma ihtiyacımı ortadan kaldırıyordu.

            Şimdi elimin altında internette olunca, bloğa birşeyler yazmak istedim. 100 kelime dahi olsa birikmiş gördüğünüz gibi.

            Neyse asıl anlatmak istediğim şudur ki , birşeyden uzaklaşmak sadece birşeyden uzaklaşmaya çalışmakla olmuyor. Hayatında alışkanlık haline getirdiğin bazı şeyleri de terketmek gerekiyor. Bazı şeylerin değişmesi, farklı şeylerin hayatına girmesine yardımcı 
oluyor ve bu da alışkanlıklardan kurtarıyor.

            Artık tek ikametim istanbul olduğuna göre eskisi gibi yaşamam da mümkün değil, bu yüzden yeni yaşamam gerek. Yoksa kendi kendime çekilmez bir hale getiriyorum hayatı. Bu sebepten;

Böylesi daha güzel..

1 yorum: