26 Eylül 2010 Pazar

Saçma?

Sağnak bir yağmurda benim aşkım yada seni yakan güneşte
Hafif esen rüzgarda benim aşkım yada dizlerimdeki karda
Tuttuğun kalemde benim aşkım yada unuttuğun kitapta
İçtiğim sigaranın dumanında benim aşkım yada içemediğim bi büyük rakıda
Çelişkili bakışımda benim aşkım yada kurnaz gülümsememde
Aldığım her nefeste benim aşkım yada uyuyunca mezarımda
Konuşunca boş sözümde benim aşkım yada kapayınca gözümde
Bir zamanlar oturduğum bankta benim aşkım yada beklediğim durakta
Sen giderken hemen arkanda benim aşkım dönerken olman gereken yerde
Yoğurt kabına ektiğim fasulyede benim aşkım yada camımda solan fesleğende
Elindeki mumun ateşinde benim aşkım yada gazı bitmiş çakmağımda
Ayakkabına yapışan sakızda benim aşkım yada kafana pisleyen kuşta
Belkide çoktan odandaki çöpte benim aşkım yada geridönüşüm kutusunda
Saçımdaki onbir beyaz telde benim aşkım yada kabuk tutmayan yaramda
Bir sene evvelinde güsel benim aşkım yada yarım asır sonrasında
Hiçbir zaman yanımda benim aşkım yada her an kalbimin yamacında..
201009131821(MakaradanÖte)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder